• 30 jaar non food specialist
  • Persoonlijk contact
  • Beste prijs garantie
  • 24/7 bestellen
  • Snelle levertijden
  • Slechts € 8,00 verzendkosten
  • Veilig & makkelijk betalen
  • Chat met ons
  • Vraag offerte aan op maat
  • Ma-Vr van 8.30 tot 17.30 bereikbaar
  • Showroom open van ma t/m vr
  • Afspraak bij u mogelijk!

Gratis verzending vanaf

€ 150,=

Standaard verzendkosten: € 8,00
Onze verzendpartners:

brochures

Bekijk onze brochures

 

Thermohauser thermofuturebox cateringbox thermobox maaltijdbox bezorgbox rieber thermoport pizzabox isoleerbox warmhoudbox ijsbox saltobox, partybox, visbox, thermocontainer cateringcontainer bezorgtas menubox maaltijdservice zorginstelling tafeltjedekje gastronormbox gastronormcontainer allroundbox boodschappenbox shoppingbox isolatiebox banketbox cakebox taartbox

Ruilen & Retourneren bij Isoboxshop

In alle gevallen van retournering geldt dat het door de klant teruggezonden artikel zich in originele en ongebruikte staat dient te bevinden met alle oorspronkelijke etiketten en labels nog aangehecht en in de oorspronkelijke verpakking + beschermde folie. Indien het geretourneerde artikel hier niet aan voldoet wordt het onder rembours terug gestuurd naar de koper.

Bij retournering dient door de klant de volgende procedure gevolgd te worden:

1.   Stuur binnen vijf (5) werkdagen na ontvangst van het artikel een e-mail naar info@isoboxshop.nl

Vermeld daarin de reden voor het terugzenden, het ordernummer en eventueel het gewenste nieuwe artikel.

2.   U ontvangt daarna van ons een e-mail waarin wij bevestigen dat u het artikel kunt terugsturen

3.   Geef op de factuur het artikel aan (met een kruisje) dat u terug wilt sturen. Noteer op de factuur uw rekeningnummer en de juiste tenaamstelling van rekeninghouder.

4.   Plaats de factuur (kopie) en het artikel in de originele verpakking inclusief eventueel bijgeleverde vulmateriaal tegen beschadiging. Sluit de doos goed af met plakband.

5.   Stuur het pakket binnen 5 dagen na ontvangst van onze e-mail met instructie naar het volgende adres: Isoboxshop –  Glasblazerstraat 10 – 2984 BL  Ridderkerk

6.   Geef het pakket af bij een PostNL servicepunt of geef het mee aan uw vervoerder. U betaalt zelf de verzendkosten - deze worden niet door ons vergoed mits wij het artikel verkeerd hebben verstuurd.

7. Na ontvangst van uw retourzending zullen wij de zending nauwkeurig bekijken op evt. beschadigingen of breuk. Indien uw artikel onbeschadigd is en voor akkoord is  ontvangt u het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen het geld terug op uw rekening.  De door ons gemaakte verzend- en administratiekosten worden niet aan u terugbetaald. Indien u heeft gekozen voor een ander artikel dan wordt dit naar u verstuurd en verrekend op de nieuwe factuur.Indien u heeft gekozen voor een ander artikel dan wordt dit naar u verstuurd en verrekend op de nieuwe factuur.

Wij nemen bovenstaande procedure zeer strikt en serieus en rekenen op uw medewerking in deze!



PayPal